Contact center medewerkers? Bel gerust!

Start People Call

Cal

Start People Call is de divisie van Start People die uitzendkrachten ter beschikking stelt van contact centers. We weten als geen ander welke competenties een goede kandidaat moet hebben om te werken als telefoonmedewerker. Zowel outbound, inbound als helpdesk Start People Call richt zich op contact centers, callcenters en klantendiensten van ondernemingen. We bieden callcenter medewerkers voor de volgende profielen:

  • Outbound call agents: telefonische enquêtes, telesales en -marketing, afsprakenbeheer, enz.
  • Inbound call agents: telefoontjes ontvangen, informatie en advies, noteren bestellingen, maken reservaties, behandelen klachten, enz.
  • Helpdeskmedewerkers: technische support en gespecialiseerde dienst- of productinformatie om problemen van op afstand op te lossen.
  • Supervisors contact center: begeleiding en coaching van call agents, opvolging projecten en doelstellingen, rapportage en administratie, enz.

Kwantiteit én kwaliteit

Of u nu 1 of 100 medewerkers zoekt, Start People Call bezorgt u de beste kandidaten met de nodige flexibiliteit en capaciteit. We testen onze kandidaten heel grondig op motivatie, competenties, persoonlijkheid en vaardigheden. Ook een specifieke producttraining nemen we voor onze rekening.

We verspreiden uw aanvraag over alle andere kantoren en platformen in ons netwerk. Door nauwe samenwerking bent u zeker van een kwantitatieve instroom van kwalitatieve call agents. Tegelijk bieden we u en onze kandidaten één contactpersoon, eventueel inhouse, die altijd op de hoogte is van uw zaken. Zo kiest u dus voor kwaliteit, weinig tijdsverlies en betere resultaten van uw medewerkers.

Weten hoe Start People Call voor u kan werken? Contacteer ons vrijblijvend!

Contacteer vandaag nog een Start People Call kantoor